NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
CEE Matt Komorowski - Pay Pal vit_endler raluca_radu Kinecki Warsztaty Baluta Prelegenci Call for speakers

Warsztaty

 Zapraszamy na bezpłatne warsztaty

4 grupy warsztatowe:

1. Jak wykorzystać analitykę Big Data do efektywnego budowania segmentów odbiorców

2. Jak budować zaangażowanie młodego pokolenia: millenialsów i pokolenia Z (tzw. digital natives) w różnych kanałach dotarcia

3. Jak kupują kobiety 25+ i jakie są kanały i formy dotarcia do tej grupy docelowej w e-commerce

4. Jak mierzyć i analizować wpływ poszczególnych kanałów i źródeł na całej ścieżce zakupowej konsumenta? 


Zapisy: Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl


Warsztat 1. „Jak wykorzystać analitykę Big Data do efektywnego budowania segmentów odbiorców”, prowadzone przez Michała Tobera (1,5 h)

Grupa odbiorców: zapraszamy na warsztaty dla dyrektorów marketingu i brand managerów.

Na naszych warsztatach dowiesz się, jak dzięki dostępnym danym zbudować szczegółowe segmenty odbiorców i zaplanować media o najlepszym ROI.

Na początku przeanalizujemy  dostępne na rynku narzędzia dla e-commerce oraz dane, jakie sklepy mogą zbierać, aby zwiększyć skuteczność budowania profili klientów. Słuchacze dowiedzą się również o narzędziach i danych, jakimi mogą posłużyć się agencje obsługujące e-commerce.

Kolejnym etapem będzie przejście przez najbardziej efektywne metody analizy sprzedaży i analizy segmentów klientów sklepów e-commerce.

W końcu pokażemy jakie są dostępne na rynku metody i narzędzia, których można używać  w celu analizy efektywności wybranych  kanałów mediowych.

Zweryfikujemy nabytą wiedzę dzięki analizie dwóch różnych  grup docelowych: pokolenia Z i kobiet 25+, a także pokażemy, jak korzystać z różnych modeli atrybucji i wielokanałowej analizy do pozyskania klienta.


Warsztat 2. Nie wiesz, jak przemówić do młodych odbiorców? Zobacz, jak budować zaangażowanie młodego pokolenia: millenialsów i pokolenia Z (tzw. digital natives) w różnych kanałach dotarcia i poznaj przykłady i rozwiązania. Prezentują Mateusz Krogulec i Bartek Sibiga. (1-1,5 h)

Grupa odbiorców: Warsztat skierowany jest do osób, które chcą wesprzeć promocję swojego sklepu internetowego przez wielokanałowe działania wizerunkowe skierowane do nastolatków i millenialsów.

W prezentacji pokażemy m.in:

> jaką część internautów stanowią millenialsi i pokolenie Z

> jak digital natives wchodzą interakcję z marką

> jakie jest znaczenie influencerów w promocji skierowanej do pokolenia Z

> jakie działania w social media najbardziej angażują nastolatków i millenialsów


Warsztat 3. Jak kupują kobiety 25+ i jakie są kanały i formy dotarcia do tej grupy docelowej w e-commerce. – Agata Krynicka. (1 h)

Grupa odbiorców: Zapraszamy marketerów, którzy chcą dowiedzieć się, jak działania wizerunkowe przekładają się na sukces w e-commerce i których grupą docelową są kobiety po 25 roku życia.

Z naszych warsztatów dowiesz się:
> Jak przygotować stategię dystrybucji: od narzędzi takich jak Nextclick aż po efektywny retargeting.
> Jak content marketing wpływa na zaangażowanie naszej grupy docelowej?
> W jakich kanałach kobiety 25+ są najaktywniejsze i co wpływa na ich decyzje zakupowe?


Warsztat 4. Jak mierzyć i analizować wpływ poszczególnych kanałów i źródeł na całej ścieżce zakupowej konsumenta?  - Magdalena Czachowska. (1h)

Grupa odbiorców: Na warsztat zapraszamy managerów zainteresowanych performance marketingiem i sprzedażą w wielu kanałach dotarcia. 

W czasie warsztatu zaprezentujemy różne modele atrybucji. Pokażemy, że model last clicka nie zawsze jest jedynym wyznacznikiem skutecznych działań, a inwestowanie tylko w źródła, które są na końcu ścieżki atrybucji prowadzi do spadku skuteczności całości tych działań.

Opowiemy o wpływie contentu i danych, które zbieramy, aby lepiej docierać z treścią do ustalonej grupy docelowej.

W ramach podsumowania opowiemy, jak alokacja budżetu reklamowego wpływa na sprzedaż online.


Zapisy: Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl


Prowadzący warsztaty:

 

 

 

Michał Tober – Prezes Zarządu Mastermind Media, od 15 lat na rynku interactive. Założyciel i wieloletni prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, przez 7 lat szef biura reklamy i rozwoju oferty reklamowej wp.pl.



 

 

 

Mateusz Krogulec - W branży interaktywnej od 2008 roku. Od początków działania do debiutu na rynku NewConnect PR Manager związany z Socializer SA. Obecnie odpowiada za Szeri Szeri – wchodzącą w skład Grupy AdNext firmę wyspecjalizowaną w działaniach na blogach i wśród influencerów.




Bartłomiej Sibiga – twórca Daily Dose Of Beauty, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie platform, zrzeszających blogerów z pokolenia millenials oraz pokolenia Z - digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku. Oferta DDOB kierowana jest zarówno do czytelników, jak i do twórców - ułatwia poruszanie się po blogach młodych influencerów, a także wspiera promocyjnie działania autorów.

 

 

 

 

 

Agata Krynicka - Manager z 14-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Karierę zaczynała w wydawnictwach prasy drukowanej – najpierw w Axel Springer Polska, a następnie w Wydawnictwie Bauer. Od 2007 roku związana z digital marketingiem, a od 3 lat z content marketingiem.

 


Magdalena Czachowska - Dyrektor z ponad 10-letnim doświadczeniem w performance marketingu, od 2011 roku odpowiedzialna za zespół, rozwój i zarządzanie w Optimise (Grupa AdNext) – agencji zajmującej się efektywnymi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji mediów i lead generation. Wcześniej nadzorowała budowę i rozwój pierwszej w Polsce technologii do prowadzenia kampanii afiliacyjnych – system3.pl, wprowadziła również na nasz rynek program partnerski Zanox. Pierwsze doświadczenia zdobywała jeszcze w czasach studiów w warszawskiej SGH, pracując dla należącej do internetowej grupy K2 spółki ACR. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii im. Leona Koźmińskiego.