NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
CEE Matt Komorowski - Pay Pal vit_endler raluca_radu Kinecki Warsztaty Baluta Prelegenci Call for speakers

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2016-09-29

09:00-09:15

Kawa/Networking #

09:15-09:30

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Europejski e-commerce – narodowy czy globalny? Współpraca czy konkurencja?#

Dokąd zmierza sprzedaż towarów, usług i treści cyfrowych? Czy globalne platformy przejmą lokalne rynki? Czy ważniejsza jest skala czy spryt przedsiębiorcy? Geo-blokowanie czy geo-promowanie? Co i jak bardzo może nagle zmienić rynek?

Grzegorz  Wójcik

Grzegorz Wójcik

head of corporate relations, Allegro, CEO & founder Autenti.com


10:00-10:30

Globalnie czy lokalnie – jak chcą płacić klienci? Jakie sposoby wybierają i dlaczego? Wymagania wobec systemów płatności online na globalnym rynku ecommerce#

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24


10:30-11:10

A European view - multichannel performance and futures in a post-Brexit market#

The UK's 'Brexit' vote sent shockwaves of uncertainty throughout Europe - a social, economic and trading disruption more significant that the financial crisis of 2008 or any number of previous challenges to prosperity. Retailers, however, are no strangers to disruption and digital professionals claim to thrive on opportunities for transformation, so what is the outlook for Europe’s ecommerce players? Drawing on the recently-released IREU Top500 - the first performance ranking of Europe’s multichannel retailers - Ian will look first at the elements of performance and how these lead to market success. We will also consider the Polish and CEE retailers and how they perform when compared with the continent’s best. Then we will look more broadly at the question of Brexit at the extent to which this might affect Polish and CEE retailers, as well as emerging opportunities for those poised to grasp them. In this interactive session we will look at both market insights and data and individual company case studies to bring the opportunities to life.

Ian  Jindal

Ian Jindal

leadership and transformation in multichannel retail and ecommerce, InternetRetailing


11:10-11:30

Q&A Ian Jindal#

Prowadzący

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation), PWC Polska


11:30-12:00

How do online payments help businesses to expand?#

Matt will talk on latest trends in e-commerce and online payments market, uncover some PayPal insights on consumers’ habits, drivers and barriers, provide business success stories and case studies. He will cover the topic of cross-border trade highlighting the place of Poland and Central and Eastern Europe in it.

Matt  Komorowski

Matt Komorowski

managing director, PayPal CEE


12:00-12:30

Kawa/Networking#

SALA A

12:30-12:50

Zmiany w modelu kontroli klauzul niedozwolonych 2016. Co oznaczają dla e-sprzedawców?#

Nowelizacja ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, która weszła w życie 17 kwietnia br. znacząco wzmocniła kompetencje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Najistotniejszą zmianą z punktu widzenia sprzedawców internetowych jest nowy model kontroli klauzul niedozwolonych, za które można otrzymać kary finansowe. Ekspert Trusted Shops opowie, co zmieniło się w dotychczasowych regulacjach.

Maciej  Chmiel

Maciej Chmiel

Trusted Shops


12:55-13:15

Zrozumieć checkout - jak mierzyć efektywność ścieżki zakupowej#

W jaki sposób dla naszych klientów śledzimy efektywność ścieżki zakupowej. Jaki wyciągać wnioski z danych analitycznych oraz jakie funkcje Google Analytics umożliwiają lepsze zrozumienie procesu zakupowego


13:20-13:40

Treść jak magnes, czyli content marketing i reklamy natywne jako efektywne wsparcie konwersji w e-commerce#

FAŁSZ: Internauci nie czytają treści. PRAWDA: Czytają (i to dogłębnie), ale tylko to, co jest dla nich naprawdę ciekawe, niesie wartość i pozwala podjąć decyzję zakupową. Przedstawimy przykłady kampanii m.in. z branż life&style, dom i ogród oraz moto, które ilustrują jak budować storytelling w e-commerce i promować treści w oparciu o zróżnicowane formy reklamy natywnej - exclusive, in feed-ads, boksy rekomendacji na różnych etapach customer journey, aby podnieść konwersję.


13:45-14:05

Case Study: Sklep internetowy Energa elementem digitalizacji klienta#

Grupa Energa od kilku już lat zbiera doświadczenia w obszarze e-commerce realizując nieszablonowe projekty i udowadniając, że innowacyjne podejście możliwe jest także w branży energetycznej. Sklep internetowy (www.sklep.energa.pl ) w nowej, odświeżonej odsłonie stanowi jeden z elementów projektu „Digitalizacji klienta i rozwoju elektronicznego kanału sprzedaży”. Dowiemy się jak Energa definiuje eCommerce, jak wykorzystuje eCommerce do realizacji swoich celów sprzedażowych oraz jak rozwija się w tym obszarze pomimo barier i ograniczeń.

Tomasz   Aftański

Tomasz Aftański

kierownik projektu, ENERGA Obrót

Marcin Pasternak

Marcin Pasternak

business development director, Divante


14:10-14:30

Case study: nowa odsłona sklepu Solar.com.pl na magento 2.0#

Wdrożenie nowej wersji sklepu www.solar.com.pl. W jaki sposób przygotować się do takiej zmiany i jak ją przeprowadzić. Najciekawsze wyzwania w projekcie oraz dalsze plany rozwojowych platformy. 

Marta  Oleszak

Marta Oleszak

menadżer sklepu internetowego, Solar Company

Izabela  Majer

Izabela Majer

senior project manager, Divante


14:30-15:20

Obiad/Networking#

SALA B

12:30-12:50

Odzyskaj klienta i zwiększ konwersję - email retargeting jako skuteczne narzędzie generowania sprzedaży#

Każdy marketer wie jak trudno jest pozyskać użytkownika na stronę. Niestety znakomita większość z tych, których uda się ściągnąć opuści naszą stronę przed dokonaniem oczekiwanej akcji. Dzięki usłudze email retargetingu zyskujemy dodatkową szansę na wykorzystanie dostępnych narzędzi sprzedażowych i domknięcie transakcji. Na prezentacji przedstawimy o jakim potencjale mówimy i jak można go wykorzystać.

Krzysztof  Łada

Krzysztof Łada

członek zarządu ds. rozwoju biznesu , Conversion Labs


12:55-13:15

Marketing Automation, czyli automatyzacja procesów marketingowych i sprzedażowych przy wykorzystaniu Generatora Sprzedaży#


13:20-13:40

Wzrost sprzedaży w e-commerce dzięki technologiom performance#

Prezentacja pakietu rozwiązań technologicznych optymalizujących sprzedaż w sklepach internetowych polegający na

  • zwiększeniu liczby użytkowników na stronie oraz optymalizacji budżetu kampanii produktowej Google Zakupy przy jednoczesnym wzroście przychodu
  • odzyskiwaniu użytkowników, którzy wychodzą ze strony www poprzez system komunikatów sprzedażowych wyświetlanych w strukturze sklepu
  • ratowaniu koszyka dzięki technologii e-mail retargetingu poprzez dotarcie ze spersonalizowanym przekazem i ofertą

Urszula  Stankiewicz

Urszula Stankiewicz

dyrektor zarządzający, All4Affiliate

Bartosz Kozłowski

Bartosz Kozłowski

account executive, All4Affiliate


13:45-14:05

Wyszukiwanie bardziej Smart. Nowa rola kodów kreskowych w eCommerce#

Kody kreskowe są szeroko wykorzystywane w handlu i logistyce. Teraz także coraz częściej w eCommerce m.in. za sprawą Google (będą obowiązkowe w Google Shopping od lutego 2017), Amazona, eBay oraz porównywarek cenowych. Podczas prezentacji chcemy powiedzieć o tym jak można je zastosować w eCommerce m.in. do lepszego wyszukiwania produktów oraz zaprezentować nowy globalny standard GS1 SmartSearch, którego rolą jest wsparcie producentów i sklepów w tworzeniu widocznych i dokładnych opisów produktowych.

Artur  Kośmider

Artur Kośmider

ekspert w Centrum Elektronicznej Gospodarki, Instytut Logistyki i Magazynowania


14:10-14:30

How to reduce cart abandonment rates with omni-channel strategy#

How leading companies are dealing with basket abandonments by using advanced personalisation technologies, web push notifications, predictive segmentation and mobile channel will be highlighted with case studies.

Kubilay  Sengun

Kubilay Sengun

regional director, Insider


14:30-15:20

Obiad/Networking#

SALA A + B

15:20-15:50

Romanian Fashion E-Commerce: where style and digital meet#

Romanian e-commerce market and online consumer overview
Romanian Fashion e-commerce market overview
Overview on how Answear approaches the Romanian market and consumer

Raluca  Radu

Raluca Radu

country manager Answear.ro & co-organiser GPeC


15:50-16:20

Rebuild your marketing strategy every month#

Changing environment is an uneasy territory for online marketers. Especially in fashion, new relevant platforms pop up while the existing update multiple times a year. Choke off your growth or react quickly while keeping your brand in mind.

Petr  Václavek

Petr Václavek

executive director, Woodmint


16:20-16:50

Internet Mall experience of building one of the largest player in the field of e-commerce in the CEE region#

What needs to be done for regional expansion, what are the different among markets in CEE region. Why Poland is the largest market in the CEE region, with huge potential, but also the most competitive and one of the toughest markets in e-commerce CEE. How Build your e-comerce company from scratch to one of the biggest e-commerce player in CEE -  MALLgroup -  460 mil EUR revenue company running business on 6 CEE markets.

Vít  Endler

Vít Endler

prezes zarządu, Internet Mall Polska


16:50-17:00

Zakończenie konferencji #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


SALA C

10:00-15:45

Warsztaty AdNext#

Grupy warsztatowe

1. Jak wykorzystać analitykę Big Data do efektywnego budowania segmentów odbiorców

2. Jak budować zaangażowanie młodego pokolenia: millenialsów i pokolenia Z (tzw. digital natives) w różnych kanałach dotarcia

3. Jak kupują kobiety 25+ i jakie są kanały i formy dotarcia do tej grupy docelowej w e-commerce

4. Jak mierzyć i analizować wpływ poszczególnych kanałów i źródeł na całej ścieżce zakupowej konsumenta? 

 Zapisy: Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl (liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń)

10:00-11:00

Warsztat 1: Jak wykorzystać analitykę Big Data do efektywnego budowania segmentów odbiorców#

Grupa odbiorców: warsztat skierowany do dyrektorów marketingu i brand managerów

Zagadnienia:

jak dzięki dostępnym danym zbudować szczegółowe segmenty odbiorców i zaplanować media o najlepszym ROI

analiza dostępnych na rynku narzędzi dla e-commerce oraz danych, jakie sklepy mogą zbierać, aby zwiększyć skuteczność budowania profili klientów 

narzędzia i dane, jakimi mogą posłużyć się agencje obsługujące e-commerce

najbardziej efektywne metody analizy sprzedaży i analizy segmentów klientów sklepów e-commerce

dostępne na rynku metody i narzędzia, których można używać w celu analizy efektywności wybranych kanałów mediowych

analiza dwóch różnych grup docelowych: pokolenia Z i kobiet 25+

jak korzystać z różnych modeli atrybucji i wielokanałowej analizy do pozyskania klienta

Zapisy: Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl

Michał  Tober

Michał Tober

prezes zarządu, Mastermind Media


11:15-12:15

Warsztat 2: Nie wiesz, jak przemówić do młodych odbiorców? Zobacz, jak budować zaangażowanie młodego pokolenia: millenialsów i pokolenia Z (tzw. digital natives) w różnych kanałach dotarcia i poznaj przykłady i rozwiązania. #

Grupa odbiorców: warsztat skierowany jest do osób, które chcą wesprzeć promocję swojego sklepu internetowego przez wielokanałowe działania wizerunkowe skierowane do nastolatków i millenialsów.

Zagadnienia:

jaką część internautów stanowią millenialsi i pokolenie Z

jak digital natives wchodzą interakcję z marką

jakie jest znaczenie influencerów w promocji skierowanej do pokolenia Z

jakie działania w social media najbardziej angażują nastolatków i millenialsów

Zapisy: Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl

Mateusz  Krogulec

Mateusz Krogulec

managing director, Szeri Szeri

Bartłomiej  Sibiga

Bartłomiej Sibiga

twórca, Daily Dose Of Beauty


13:00-14:00

Warsztat 3: Jak kupują kobiety 25+ i jakie są kanały i formy dotarcia do tej grupy docelowej w e-commerce.#

Grupa odbiorców: warsztat skierowany do marketerów, którzy chcą dowiedzieć się, jak działania wizerunkowe przekładają się na sukces w e-commerce i których grupą docelową są kobiety po 25 roku życia

Zagadnienia:

jak przygotować stategię dystrybucji: od narzędzi takich jak Nextclick aż po efektywny retargeting

jak content marketing wpływa na zaangażowanie naszej grupy docelowej

w jakich kanałach kobiety 25+ są najaktywniejsze i co wpływa na ich decyzje zakupowe?

Zapisy: Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl

Agata  Krynicka

Agata Krynicka

managing director, Scoop


14:45-15:45

Warsztat 4: Jak mierzyć i analizować wpływ poszczególnych kanałów i źródeł na całej ścieżce zakupowej konsumenta? #

Grupa odbiorców: warsztat skierowany do managerów zainteresowanych performance marketingiem i sprzedażą w wielu kanałach dotarcia

Zagadnienia:

pokażemy różne modele atrybucji

udowodnimy, że model last clicka nie zawsze jest jedynym wyznacznikiem skutecznych działań, a inwestowanie tylko w źródła, które są na końcu ścieżki atrybucji prowadzi do spadku skuteczności całości tych działań.

wpływ contentu i danych, które zbieramy, aby lepiej docierać z treścią do ustalonej grupy docelowej

jak alokacja budżetu reklamowego wpływa na sprzedaż online

Zapisy: Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl

Magdalena  Czachowska

Magdalena Czachowska

managing director, Optimise, Grupa AdNext