NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
CEE Matt Komorowski - Pay Pal vit_endler raluca_radu Kinecki Warsztaty Baluta Prelegenci Call for speakers

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Tomasz   Aftański

Tomasz Aftański

kierownik projektu, ENERGA Obrót

W Grupie Energa pracuje od 2011 roku, gdzie zarządza projektami marketingowymi. Od 2013 roku rozwija obszar e-commerce, kiedy to wdrożył pierwszy sklep internetowy w branży energetycznej w Polsce, a od 2015 roku kieruje zespołem odpowiedzialnym za digitalizację klienta i rozwój elektronicznego kanału sprzedaży. Ukończył z wyróżnieniem SGH oraz Akademię im. Leona Koźmińskiego i AWFiS Gdańsk. Wcześniej z powodzeniem realizował się w sporcie wyczynowym, a obecnie wspiera środowisko akademickie przez dydaktykę, szkolenia oraz organizację międzynarodowych projektów. Prywatnie trener futsalu (autor jedynego polskiego podrecznika) i instruktor narciarstwa.

Roman  Baluta

Roman Baluta

CEO, ORBA

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Realizował projekty między innymi dla Accenture, PKP Cargo, PWPW SA, Sony Mobile Poland, InPost S.A. Doświadczenie międzynarodowe zdobywał podczas studiów w Paryżu oraz pracy w USA. Prowadzi kluczowe projekty w firmie ORBA, której jest założycielem. Jest odpowiedzialny za operacyjną działalność firmy oraz współtworzy strategię jej rozwoju.

Maciej  Chmiel

Maciej Chmiel

Trusted Shops

Absolwent Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej oraz Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W 2013 r. ukończył studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Ekonomia. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobył pracując poza granicami kraju, m. in. w USA i Irlandii Północnej. Po powrocie do Polski pracował m.in. dla takich firm jak Coca-Cola, HBC Polska i Raiffeisen Bank. Od czerwca 2013 r. jest doradcą w Trusted Shops.  

Łukasz  Ciechanek

Łukasz Ciechanek

dyrektor rozwoju, ContentStream

Dyrektor rozwoju ContentStream, największej w Polsce sieci content marketingu, należącej do firmy Netsprint. Odpowiada za strategię rozwoju i relacje z kluczowymi klientami sieci. Wcześniej był w Netsprincie kierownikiem ds. rozwoju sieci reklamowej Adkontekst. Pracował również w Acxiom Polska, jako online & trigger marketing manager. Wiceprzewodniczący grupy roboczej Content Marketing przy IAB Polska. Absolwent zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.

Magdalena  Czachowska

Magdalena Czachowska

managing director, Optimise, Grupa AdNext

Dyrektor z ponad 10-letnim doświadczeniem w performance marketingu, od 2011 roku odpowiedzialna za zespół, rozwój i zarządzanie w Optimise (Grupa AdNext) – agencji zajmującej się efektywnymi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji mediów i lead generation. Wcześniej nadzorowała budowę i rozwój pierwszej w Polsce technologii do prowadzenia kampanii afiliacyjnych – system3.pl, wprowadziła również na nasz rynek program partnerski Zanox. Pierwsze doświadczenia zdobywała jeszcze w czasach studiów w warszawskiej SGH, pracując dla należącej do internetowej grupy K2 spółki ACR. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Vít  Endler

Vít Endler

prezes zarządu, Internet Mall Polska

Prezes Zarządu Internet Mall Polska i Dyrektor Generalny spółki Netretail Holding, lidera na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej  prowadzącego sprzedaż w galeriach handlowych online w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Węgrzech i Słowenii. Rozpoczął swoją karierę zawodową w Copy General, gdzie spędził 13 lat na stanowiskach Dyrektora Sprzedaży i Marketingu wprowadzając firmę na polski rynek i rozwijając z sukcesem jej obroty. W 2010 r. dołączył do Internet Mall Polska jako Country Manager. W 3,5 roku rozwinął firmę z 8 pracownikami i 10 zamówieniami dziennie w jeden z czołowych i najszybciej rozwijających się sklepów e-commerce, zatrudniającym 160 pracowników i osiągającym obrót w wysokości 50 milinów euro. Od 2014 r. odpowiedzialny jest za całość zagranicznych operacji w Netretail Holding oraz całokształt działalności firmy. Manager z wieloletnim doświadczeniem we wprowadzaniu marek na rynki zagraniczne i prowadzeniu dialogu z konsumentem. W swojej pracy promuje innowacyjne rozwiązania łączące wiedzę biznesową o konsumentach z różnych rynków z podejściem humanisty. Jego autorytetem biznesowym jest Richard Branson, który zbudował mocne imperium i przy okazji cieszy się tym, co robi. Podobnie jak on wierzy, że biznes wymaga ogromnego nakładu pracy, zaangażowania i czasu, ale musi dawać radość. Podziwia także Tomáša Baťa za determinację w poznawaniu nowych technologii,  wdrażaniu metod zarządzania i motywowania pracowników, które wykorzystywać można po dziś dzień. W wolnym czasie lubi sport, szczególnie siatkówkę, wypady na narty do Norwegii i chodzenie po górach latem. Jest żonaty i ma syna.

Ian  Jindal

Ian Jindal

leadership and transformation in multichannel retail and ecommerce, InternetRetailing

Ian Jindal is a consultant, publisher and advisor in eCommerce and multichannel retail. Ian cofounded and is Editor in Chief of InternetRetailing, providing insight and research for Europe’s etailers and multichannel retailers - www.internetretailing.net. InternetRetailing’s research team launched its Top500 ranking of the best retailers in the UK and, in 2016 the first performance-based ranking of European’s retailers - www.internetretailing.net/iruk and www.internetretailing.net/ireu. Ian’s retail clients include Selfridges, House of Fraser, Marks & Spencer, John Lewis, Asda, Couturelab, Waitrose, De Bijenkorf, Kering, Disney, IKEA and Walgreens Boots Alliance. Previously Ian was Group eCommerce Director at Littlewoods Shop Direct, and Head of Online Operations at the BBC. Ian founded the European eCommerce Forum, is an Advisor to eCommerce Europe and authored the UK’s first MSc in Internet Retailing.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24

Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i  nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń.  W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń  rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.

Matt  Komorowski

Matt Komorowski

managing director, PayPal CEE

In PayPal, Matt Komorowski is driving a growth and actively collaborates with Central and Eastern European businesses and industry partners to help respond to the evolving payments landscape, as well as to accelerate and enable e-commerce in Central and Eastern Europe. Prior he worked in PayPal as a Head of Sales for Central and Eastern Europe region and he gained professional experience as a consultant with The Boston Consulting Group and held positions at Avon Cosmetics. He began his career as an entrepreneur in Canada, where he supported small and medium businesses in their marketing initiatives. As a graduate of University of Toronto’s Rotman School of Commerce, he has a bachelor’s degree in Commerce and Finance.

Artur  Kośmider

Artur Kośmider

ekspert w Centrum Elektronicznej Gospodarki, Instytut Logistyki i Magazynowania

Ekspert GS1 Polska w obszarze e-Commerce. Pracuje w Instytucie Logistyki i Magazynowania (ILiM). Kierował Centrum Elektronicznej Gospodarki ILiM realizując projekty z obszaru bezpieczeństwa sklepów i zakupów w Internecie (certyfikat Euro-Label oraz konkurs Bezpieczny eSklep). Tworzył i kierował jednym z pierwszych w Polsce Departamentów Społeczeństwa Informacyjnego (w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego). Współautor programów strategicznych w obszarze społeczeństwa informacyjnego, koordynator projektów ICT dla Wielkopolski. Współautor Raportu o stanie Elektronicznej Gospodarce w Polsce oraz licznych artykułów i publikacji o e-Commerce i e-Gospodarce.

Bartosz Kozłowski

Bartosz Kozłowski

account executive, All4Affiliate

Od początku kariery związany z marketingiem i sprzedażą oraz opieką klienta. Swoje pierwsze kroki stawiał czeskiej firmie Dřevojas gdzie był odpowiedzialny za opiekę nad kluczowymi klientami firmy, strategię oraz rozwój sprzedaży. Od 2015 roku powiązany z agencjami marketingu internetowego, gdzie zdobywał wiedzę oraz doświadczenie z zakresu marketingu efektywnościowego oraz tworzenia strategii komunikacji w internecie w oparciu o działania performance. Obecnie account executive  w All4Affiliate, odpowiedzialny za sprzedaż  nowych technologii oraz rozwiązań dla rynku e-commerce. 

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation), PWC Polska

Jego rolą w PwC jest m.in. dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptacja międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie. Michał jest od ponad 20 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego polskiego czasopisma o internecie, zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska. Kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Ostatnio był e-commerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia. Realizował projekty na firm z branż FMCG, sieci detalicznych i producentów przemysłowych.

Michał  Kręcisz

Michał Kręcisz

sales manager, Generator Sprzedaży

Ze sprzedażą związany od kilku lat. W firmie Clickonometrics, a dokładniej przy pracy w projekcie Generatora Sprzedaży od samego początku. Clickonometrics zajmuje się tworzeniem wysoko skalowalnych rozwiązań dla rynku reklamy internetowej oraz e-commerce. Nasza pasja to narzędzia i technologie, które zbierają i analizują tysiące gigabajtów informacji dziennie. Jednym z naszych nowych produktów jest Generator Sprzedaży czyli system do automatyzacji marketingu.

Mateusz  Krogulec

Mateusz Krogulec

managing director, Szeri Szeri

W branży interaktywnej od 2008 roku. Od początków działania do debiutu na rynku NewConnect PR Manager związany z Socializer SA. Obecnie odpowiada za Szeri Szeri – wchodzącą w skład Grupy AdNext firmę wyspecjalizowaną w działaniach na blogach i wśród influencerów.

Agata  Krynicka

Agata Krynicka

managing director, Scoop

Manager z 14-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Karierę zaczynała w wydawnictwach prasy drukowanej – najpierw w Axel Springer Polska, a następnie w Wydawnictwie Bauer. Od 2007 roku związana z digital marketingiem, a od 3 lat z content marketingiem.

 

Krzysztof  Łada

Krzysztof Łada

członek zarządu ds. rozwoju biznesu , Conversion Labs

Manager działający od przeszło 15 lat w branży digital marketingu. Absolwent Szkoły Głównej w Warszawie specjalizuje się z budowie i rozwoju produktów, zespołów sprzedażowych oraz całych organizacji.
Współzałożyciel Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz aktywny uczestnik procesu rozszerzenia Polskich Badań Internetu. W przeszłości pracował dla takich firma jak CR Media, GG Network czy Allegro.

Izabela  Majer

Izabela Majer

senior project manager, Divante

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów. W branży Internetowej pracuje od ponad 5 lat. W Divnte pracuje od 2013 roku, obecnie na stanowisku Senior Project Managera, gdzie jest odpowiedzialna za wdrażanie systemów B2B i B2C. Pracowała m.in. dla takich marek jak: Solar, ING Bank Śląski, Intersport, Duka Polska, Mennica Wrocławska, AGD Media, Militaria.

Marta  Oleszak

Marta Oleszak

menadżer sklepu internetowego, Solar Company

Z firmą Solar Company S.A. związana od 2008 roku, w 2013 roku zrealizowała pierwszy projekt e-commerce w firmie, którego efektem był e-sklep oparty na platformie Prestashop. Odpowiada za realizację strategii sprzedaży w kanale on-line, kieruje zespołem odpowiedzialnym za realizację zamówień klientów, współpracuje z działem marketingu w zakresie budowania oferty w sprzedaży. W 2016 roku zrealizowała projekt migracji sklepu internetowego z Prestashop na Magento 2 oraz zmiany wizerunku strony internetowej. 

Marcin Pasternak

Marcin Pasternak

business development director, Divante

Manager sprzedaży z ponad jedenastoletnim doświadczeniem w branży Interactive. Obecnie na stanowisku dyrektora rozwoju biznesu w Divante. Pracował m.in. dla takich marek jak: Grupa ENERGA, Militaria.pl, Nexto, BZ WBK, ITAKA, TUI, UPC, Endo. Absolwent Historii Uniwersytetu Wrocławskiego, podyplomowych studiów komunikowania i kreowania wizerunku publicznego na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowych studiów zarządzania sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej. Prywatnie pasjonat rajdów samochodowych, snowboardingu i fotografii.

Raluca  Radu

Raluca Radu

country manager Answear.ro & co-organiser GPeC

Raluca Radu has an extensive experience of over 11 years in online business, digital marketing and e-commerce. She is responsible for bringing the Polish online fashion brand answear to the Romanian market and growing it into becoming one of the top players in the market. During her previous assignments, Raluca was responsible for successfully leading the digital teams of Naspers, F64 and thegroup, as well as for introducing the OLX brand to the Romanian market and conquering the leader position. She is a Computer Science graduate and she is very passionate about mathematics, data and logic and their applicability in marketing and business. 

Kubilay  Sengun

Kubilay Sengun

regional director, Insider

An expert in the field of Online Marketing and Personalization . Regional Director in Insider - an international technology company specializing in omnichannel marketing and personalization of websites and mobile applications. He gained his experience in such companies as Accenture and Ernst & Young, currently responsible for Insider customers from Central and Eastern Europe, like: Domino's Pizza, 4FunTV, Próchnik, MasterCard, eBay, DeliveryHero, bdsklep.pl, Matras.

Bartłomiej  Sibiga

Bartłomiej Sibiga

twórca, Daily Dose Of Beauty

Twórca Daily Dose Of Beauty, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie platform, zrzeszających blogerów z pokolenia millenials oraz pokolenia Z - digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku. Oferta DDOB kierowana jest zarówno do czytelników, jak i do twórców - ułatwia poruszanie się po blogach młodych influencerów, a także wspiera promocyjnie działania autorów.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Urszula  Stankiewicz

Urszula Stankiewicz

dyrektor zarządzający, All4Affiliate

Kilkanaście lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Zarządzała marketingiem grupy GTS CE, gdzie odpowiadała za połączenie marek GTS i Energis. Następnie była kilkuletnim dyrektorem marketingu Expander, największego podmiotu na rynku doradztwa finansowego gdzie stworzyła i prowadziła pionierską w Polsce strategię pozyskiwania leadów sprzedażowych, zmieniając całkowicie marketing spółki ze strategicznego na sprzedażowy i oparty o generowanie kontaktów. Od 2013 w strukturach ClickAd S.A. jako dyrektor zarządzająca spółki FinansowySupermarket.pl, porównywarki produktów finansowych, która we wrześniu 2015 została kupiona przez Grupę Wirtualna Polska. Po akwizycji została w strukturach ClickAd S.A. i zarządza spółką All4Affiliate z sukcesem wdrażając nowe rozwiązania dla rynku performance i klientów e-commerce.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Michał  Tober

Michał Tober

prezes zarządu, Mastermind Media

Od 15 lat na rynku interactive. Założyciel i wieloletni prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, przez 7 lat szef biura reklamy i rozwoju oferty reklamowej wp.pl.

 

Petr  Václavek

Petr Václavek

executive director, Woodmint

College dropout, who after a year of studies decided to go all-in at the age of 20 years old to start an online fashion store. Six years later, he leads a team of 13 people and a growing business. Petr created his first website at the age of 13. So he's in the industry literally for more than half of his life. Happy husband of a beautiful wife.

Grzegorz  Wójcik

Grzegorz Wójcik

head of corporate relations, Allegro, CEO & founder Autenti.com

Inicjator utworzenia e-Izby (E-commerce Polska), której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.